کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته)

دسترسی سریع به هزاران کتاب کاربردی در سایت کتابروید

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آموزش افزایش هوش با مدیتیشن


آموزش افزایش هوش با مدیتیشن

حتما تا به حال خیلی از افراد نابغه را دیده اید که با یک بار خواندن متن یک کتاب آن را حفظ شوند و یا مسائل ریاضی را ذهنی حل کنند و هیچ موضوعی از یادشان نرود.

سوالی که اینجا پیش می آید اینست که آیا افراد عادی هم می توانند هوش خود را افزایش دهند و مانند افراد نابغه شوند؟

در جواب به این سوال باید بگویم ، بله

شما هم می توانید با انجام مدیتیشن های خاص هوش خود را افزایش دهید و قدرت حافظه خود را چند برابر کنید.

این روش ها توسط هندویان و شرقیان باستان ابداع شده است و بهترین روش ها در نوع خودش می باشد که باعث می شود با انجام مدیتیشن و روش های خاص ذهن شما فعال شود و بتوانید از چند برابر حالت معمول ذهن خود استفاده کنید.

شاید خیلی از دانش آموزان و یا دانشجویان و یا هر فرد عادی دیگری بخواهد قدرت ذهن خود را افزایش دهد و با یک بار خواندن یک کتاب چند صد صفحه ای آن را حفظ کند و یا مسائل پیچیده ی ریاضی را به صورت ذهنی حل کند که شاید افرادی اینگونه کارها را برای خودشان ناممکن بدانند اما هیچ کاری ناممکن نیست!

مدیتیشن هایی که در این کتاب به شما آموزش داده خواهد شد باعث می شود در هنگام انجام این تمرینات ، اختلالات مغز شما که از همان دوران کودکی ایجاد شده است آزاد شود و جریان فکر و انرژی به صورت بهتری به جریان بیاید.

درضمن تمامی روش ها کاملا بی خطر می باشد و تا به حال هیچ فردی با انجام مدیتیشن آسیبی ندیده است زیرا مدیتیشن یک نوع ورزش برای ذهن و روح است .

مدیتیشن های درون این کتاب مانند مدیتیشن هایی که در سایت ها یا دیگر کتاب ها آموزش داده می شود عادی نمی باشد و مدیتیشن های خاصی است که در کتاب های کهن شرق و هندی آموزش داده شده است.

این کتاب ترجمه شده از کتاب های کهن شرق و هندویان می باشد و اختصاصی از سایت کتابروید است و در هیچ جای اینترنت یافت نمی شود و ما آموزش های کتاب های باستانی را ترجمه و به زبان ساده تبدیل کرده ایم که هر فردی می تواند تمرینات را انجام دهد.

با استفاده از روش های این کتاب قدرت ذهن خود را افزایش دهید و از 100% هوش خود استفاده کنید.

 

همین حالا این کتاب ارزشمند را با 50% تخفیف

فقط با قیمت 10,000 تومان

از سایت کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته) دانلود فرمایید.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2212

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتابروید ، کتابخانه اینترنتی شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما