کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته)

دسترسی سریع به هزاران کتاب کاربردی در سایت کتابروید

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آموزش تله کینزی (کنترل اجسام با نیروی ذهن)


آموزش تله کینزی (کنترل اجسام با نیروی ذهن)

تله کینزی یکی از رایج ترین و جالب ترین کینزی ها می باشد که شما به وسیله آن می توانید اجسام را با نیروی ذهن خود ، به حرکت در بیاورید.

شاید تا الان مقالات و کتاب های زیادی در مورد تله کینزی خوانده باشید و با خود فکر کنید که این کتاب هم یکی از همان کتاب ها است ولی باید بدانید که این کتاب با تمام کتاب هایی که تا به امروز خوانده اید کاملا فرق دارد و شما با تمریناتی در این کتاب آشنا خواهید شد که در مدت زمان کم قادر خواهید بود که از تله کینزی استفاده نمایید.

اگر تا به حال با خواندن کتاب ها و مقالات آموزشی تله کینزی به هیچ جایی نرسیده اید و پیشرفت نکرده اید پس این کتاب را از دست ندهید و ما به شما اطمینان خواهیم داد که با این کتاب تله کینزی را فرا خوهید گرفت.

 

تله کینزی با نیروی ذهن و تمرکز انجام می شود که شما در ابتدا باید بتوانید ذهن و انرژی خود را کنترل کنید. تمریناتی که در این کتاب به شما گفته خواهد شد بسیار موثر در انجام و پیشرفت در تله کینزی می باشد و با آموزش گام به گام ، شما در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهید توانست تله کینزی را بیاموزید.

 

سوالات متداول

چگونه تضمین می کنید که تمرینات این کتاب واقعی می باشد و به نتیجه خواهم رسید؟

پاسخ:تمامی کتاب های سایت کتابروید ترجمه شده از کتاب های کهن شرق و سخنان استادان بزرگ در این زمینه می باشد و تمامی تمارین درون کتاب ها کاملا مجرب است.

در چه مدت زمانی می توانم به نتیجه برسم و تله کینزی را یاد بگیرم؟

پاسخ:به نتیجه رسیدن شما بستگی به خودتان دارد که چقدر تمرینات را با صبر و حوصله انجام می دهید ولی باید بدانید که همه اشخاص با انجام دادن این تمرینات به نتیجه خواهند رسید.

آیا تله کینزی خطرناک نمی باشد؟

پاسخ:خیر، تله کینزی به معنای کنترل اجسام با نیروی ذهن است که شما با تمرکز بر روی ذهن و انجام تمارین خاص می توانید به این قدرت فوق العاده دست یابید.

در صورت داشتن سوال چگونه می توانم با شما در تماس باشم؟

پاسخ:شما می توانید از بخش نظرات همین مطلب سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و ما طی بیست دقیقه الی سه روز جواب سوالات شما را خواهیم داد.

 

شما کاربران گرامی می توانید این کتاب کمیاب و ارزشمند را با

50/0 درصد تخفیف

فقط با قیمت 50,000 تومان

از سایت کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته) دانلود نمایید.


مبلغ واقعی 100,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 3995

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتابروید ، کتابخانه اینترنتی شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما