کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته)

دسترسی سریع به هزاران کتاب کاربردی در سایت کتابروید

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آموزش چرونو کینزی (کنترل زمان)


آموزش چرونو کینزی (کنترل زمان)

چرونو کینزی به معنای کنترل زمان می باشد که با قدرت این کینزی می توان زمان را کند کرد و کاملا نگه داشت و در حالی که محیط و موجودات اطرافتان کند شده اند شما می توانید به صورت عادی حرکت کنید.

این کینزی یکی از برترین کینزی ها می باشد و به اندازه چهار کینزی اصلی کاربرد دارد.

برای کنترل این کینزی باید تمارین خاصی را انجام داد که متاسفانه در اینترنت تمریناتی را در مورد این کینزی به اشتراک گذاشته اند که کاملا بیهوده است و هیچ نتیجه ای نخواهد داشت زیرا تمرینات ساختگی است و هیچ منبعی ندارد اما این کتاب ترجمه شده از کتاب های قدیمی که به زبان هندی و سانسکریت است ، می باشد و تمارین درون کتاب کاملا واقعی و مجرب است.

این کتاب به شما تمریناتی را می آموزد که با انجام آن ها خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی چرونو کینزی و یا همان کنترل زمان را بیاموزید همچنین در این کتاب در مورد قدرت این کینزی توضیح داده شده است.

این کینزی کاملا به ذهن شما وابسته است و نیازی به هیچ انرژی و یا نیروی خاصی مثل چاکرا ندارد به همین خاطر هر فردی می تواند این کینزی را بیاموزد و تمرینات را انجام دهد.

نکته:توجه کنید که سفر در زمان مربوط به سطوح پیشرفته طی الارض می باشد و هیچ ارتباطی با چرونو کینزی ندارد در چرونو کینزی می توان زمان را کند کرد و سرعت زمان را کنترل کرد.

همین حالا این کتاب ارزشمند و نایاب را با 50% تخفیف

فقط با قیمت 10,000 تومان

از سایت کتابروید (کتابخانه قدرت های نهفته) دانلود فرمایید.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 5796

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتابروید ، کتابخانه اینترنتی شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما